HTML

gothicsvab.jpg

veledvv.jpg

Friss topikok

A világ egy baranyai sváb lány szemével

Üzenet a kivándorolni szándékozó magyaroknak

2012.10.31. 12:01 Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠

Az ország cserbenhagyása (mert a külföldre vándorlás a jelen helyzetben gyakorlatilag egyet jelent a haza cserbenhagyásával) önző érdekek, anyagiasság, kicsinyesség, kishitűség, egyéni ambíciók miatt teljesen elfogadhatatlan, sőt lélektani aspektusból nézve az egyéni kudarc legteljesebb beismerése, csúfondáros megfutamodás, alávaló gyávaság.

"Gond embernek lenni, igaz embernek meg kettőzött gond éppen. Igaz magyar embernek lenni pedig akkora teher, hogy aki sokat viseli, megerősödik." (Wass Albert)

Az igazi magyar ember önzetlen, mert a látszólagos kudarc és eredménytelenség sem tudja megtörni hitét, bizalmát és szeretetét.  Nem menekül külföldre, nem próbál hazája nélkül, s még kevésbé hazája  ellenére boldogulni, nem cseréli le szülőhazáját – még gondolatban sem! – egy tehetősebb országra.

Véleményem szerint tehát ti nemcsak önzőek vagytok, hanem gyávák is.  Az önzés bizonyos fokig létfenntartásunk szükségszerű velejárója, a túlélés biztosítéka. Ki ne akarna magasabb életszínvonalat saját magának? Az igazi magyar ember azonban képes önzőségét korlátozni, ha a közösség érdeke úgy kívánja. A közösségtudatú állampolgár  a saját és a közösség – ami ebben az esetben az ország – sikerességét, vagyis a kollektív sikerességet próbálja növelni, míg a önző viselkedés olyan egoista motivációval bír, amely összeegyeztethetetlen a közösség működésével.

Összefoglalva: aki megretten a kihívásoktól és a könnyebb utat választva külföldre menekül a jobb megélhetés reményében, az gyáva, alávaló ember. Ezeknek az fanyalgóknak a túlnyomó része amolyan "ballaszt" az ország nyakán,  és jelen ismereteink szerint nem töltenek be semmilyen hasznos funkciót a társadalomban. Csak fanyalogni tudnak.  Változást és reformokat követlenek, de megállás nélkül fanyalognak, ha a reformok hosszabb ideig eltartanak, nagyobb véráldozatot követelnek, vagy valamilyen érdeksérelemmel járnak. Menjetek csak, nem fogunk értetek könnyeket hullajtani, eddig is csak hátráltattatok bennünket a munkában, az ország újjászervezésében.

Ezerszáz éve létezünk Európának ezen a részén, a gyönyörű Kárpát-medence közepén.

Úgy gondolom,  ez a tény önmagában véve is büszkeségre adhat okot és óriási inspiráló erővel hathat, hiszen egyetlen más, keletről érkezett nép nem maradt meg. A magyarság azért tudott gyökeret verni, mert meg akart maradni, és a magyar nemzeten belül mindig többségben voltak azok, akik hősiesen vették tudomásul sorscsapásokat, nem futamodtak meg a megpróbáltatások elől,  bátran kiálltak a túlnyomó számú ellenséggel szemben is, és ha kellett (márpedig sajnos sokszor kellett) újjáépítették a letarolt országot és megteremtették az újrakezdés alapfeltételeit.  A magyar nemzet ezeregyszáz éves fennállásából tehát az a rendkívül biztató tanulság vonható le, hogy ez az aránylag kis létszámú nép a sok támadás és sorscsapás ellenére is képes volt megőrizni önmagát. Megállapíthatjuk tehát, hogy Magyarország azért élte túl az elmúlt ezer évet, mert az össznépesség többsége bátor emberekből tevődött össze.

Ezt a jelenséget gróf Klebelsberg Kunó így fogalmazta meg:

„Világosan kell látnunk, hogy egy nemzet csak bizonyos mennyiségű negatív embert bír el, hogy pozitív emberekre, aktív emberekre, produktív emberekre, konstruktív emberekre van szükség és ha egy nemzetben a munkás, a dolgos, a cselekedni akaró, a teremteni és alkotni tudó embereken felülkerekedik a negatív emberek számaránya, akkor az a nemzet képtelen a haladásra. Célunk ennek a pozitív magyar embertípusnak a kimunkálása, olyan emberek nevelése, akik a magyar sors nagy kérdéseire igennel válaszolnak."

Orbán Viktor is menekülhetne a rá váró nehézségek és megpróbáltatások elől. Összeroskadhatna a nemcsak testére, de lelkére nehezedő elképesztő teher alatt. De Orbán Viktor rendületlenül kitart az ország mellett. Azt javaslom, hogy kövessük Orbán példáját a haza iránti kötelességek teljesítésében.

277 komment · 1 trackback

Címkék: média politika munka elemzés kivándorlás Fidesz Orbán Viktor Magyarország Közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://stefania.blog.hu/api/trackback/id/tr884880860

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: El kell menni? Pakolj, indulj 2012.10.31. 13:04:42

Kedves Gyerekek és Felnőttek!Mai tanácsom azoknak a nyafogó hisztigépeknek szól, akik telesírják a netet azzal, hogy el kell innen menni. Kezdjük azzal: maga az elmenés vagy maradás problémája valós. Ebben az országban legalább 1849 óta jogos a kérdés,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.11.01. 12:06:38

Romániát nagyrészt sokáig kétmillió franciaországban dolgozó vendégmunkás finanszírozta.
vagy tán még ma is.

v.ö.:
www.youtube.com/watch?v=-oTFgTGWqHg&feature=youtu.be

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.11.01. 12:50:14

össze kéne benneteket terelni egy karámba, oszt jól elpicsázni, hogy tudjátok hányas a kabát

Col.Maybourne 2012.11.01. 14:37:57

Stefike (Zsolti),
En meg a D209-es alatt leptem le es azt hittem, hogy rosszabb nem johet. Jott: Gyurcsany es utana a csuti cigany.
Akinek egy kis esze van (meg nyelvtudasa + kulfoldon is hasznalhato szakmaja ami neked nincs es ezert irigykedsz!) az lelep es a kozelebe sem megy szeretett vezetod orszaganak.

TTom 2012.11.01. 22:37:42

Azok a mocsok libernyák hazaárulók, akik kétségbe merik vonni a Vezér és az Ő Szent Jobbjának, a zseniális gazdasági vezetőnknek a szavait, ilyeneket firkálgatnak össze és terjesztik a mi sziklaszilárd érveinkkel szemben: (szánalmas hablaty csak)

Azt bírta mondani ez a Matolcsy, hogy a tömeges elvándorlás nem baj, sőt nagyon jó. Nemzetstratégiai kincs. Mert a kivándoroltak világot látnak, pár év múlva hazajönnek, és hoznak majd jó sok tapasztalatot és pénzt.

Ha ez így van, akkor azért átkozottul bénák, mert ilyen nemzetstratégiai célt sokkal hatékonyabban is el lehetne érni. Ha tényleg így gondolják, nem kéne vacakolni hülye kis adóemelésekkel, idegesítésünkkel. Megkeseríthetnék az életünket sokkal jobban, hogy még sokkal többen, még sokkal gyorsabban meneküljenek innen. Az emberek felhatalmazásával nyugodtan hozhatnának például olyan törvényt, hogy minden munkaképes, nemzetgazdaságilag fontos vállalkozónak turulmadarat kell tetoválni vagy tüzes vassal pecsételni a homlokára. Az elvándorlás garantáltan tovább gyorsulna.

De nincs így. Nem igaz, hogy a nemzetnek jó, ha a leginkább versenyképes, tehetséges, eszes, ügyes, rátermett, nyelvtudással bíró képzett fiatalok - akik megtehetik - elmennek innen. Nem jó az a nemzetnek, ha csak segélyre szorulók és nyugdíjasok és állami alkalmazottak maradnak itt. Nem marad ugyanis igazi adófizető, akinek a pénzéből az egész bagázs él.

Az elvileg tényleg nem gond, ha fiatalok élnek és dolgoznak pár évet a világ más országaiban. Bizonyos arányban ez valóban jó dolog. Jó annak, aki világot lát és ez végül tényleg hasznára válik majd az országnak is. Ezért sem kellene gyűlölködni az EU iránt, mert az EU polgáraként ezt jogunkban áll szabadon megtenni. Ezt a "nemzetstratégiai kincset" tulajdonképpen kizárólag az EU-nak köszönhetjük, egyébként be sem engednék a magyart sehová.

A baj nem is önmagában csak az elvándorlás tömegessé válása, hanem az oka. Mert nem normális okból megyünk külföldre, hanem szabályosan menekülünk. Menekülünk attól az életérzéstől, attól a szörnyű bunkóságtól, amit a Fidesz által képviselt politika jelent, és amitől itthon lehetetlen már függetleníteni magunkat. Itthon már nem tudunk elbújni előle, mert beitták magukat mindenhová. Áthatja az egész életet, és ez az igazi oka annak, hogy olyan sokan inkább más országba költöznek. Az tehát a baj, hogy nem kaland és tudásvágyból, karrierépítési céllal, nem jókedvünkben látunk világot, hanem szabályosan menekülünk otthonról. Azt a helyet pedig, ahonnan tömegesen menekülnek, jó szívvel "hazának" már nem is lehet nevezni.

Matolcsy maszlagja leginkább ott nem stimmel, hogy amíg a dolgok úgy maradnak, ahogy ők csinálják, a világot látott fiataloknak eszük ágában sem lesz ide visszajönni. Eszük ágában nem lesz visszatelepülni, és pláne eszük ágában nem lesz itt, ilyen körülmények között pénzt befektetni, vállalkozni. A kivándorlás mint nemzetstratégiai kincs ezért semmiképpen nem igaz. Ha normális okból mennénk külföldre dolgozni, idővel tényleg visszajönnénk, és idővel tényleg profitálna belőle az egész nemzet. Abban viszont nincs semmi kincs, hogy az ország már annyira abnormális, hogy a legtöbb normális kénytelen elmenekülni belőle. Matolcsy és bandája az egyik fő oka annak, hogy a dolgok így alakultak, és az egyetlen dolog, ami miatt esetleg tényleg jöhetnek vissza egykor Magyarországon élő vállalkozók és pénzt fektethetnek be, és tudásukkal, munkájukkal újra hozzájárulhatnak hazájuk sikereihez, ha az ország egyszer újra normális lesz. Ahhoz pedig az kell, hogy ez a szörnyű rezsim szűnjön meg.

Még viccenk is gyenge ez a facebookos szörnyűség, a sok korlátolt és hazaáruló, nemzetvesztőtől. Matolcsy szavait ilyen gyalázatos módon kiforgatni és félremagyarázni, már vérlázító és valami olyan hihetetlen aljasság, amit csakis a NEMZET ellenségei követhetnek el.
Hisz akik itt élnek, a mindennapokban megtapasztalhatják a gazdaság és az ország felemelkedését, átérezhetik a mindennapokban VEZETŐINK irányába sugárzó jókívánságokat és szeretetet!
Erről szól ennek a derék baranyai hölgynek a munkássága, hogy feltárja az emberek lelkében lakozó szeretetet és teret engedjen annak a megnyilvánulásának ORSZÁGUNK NAGYRABECSÜLT VEZETŐI IRÁNT!

magyar-magyar szótár 2012.11.02. 05:37:05

@SzCsaba: A Szabad Nép cikkeinek stílusát Keszi Imre szövegeivel lehetne szemléltetni. Ez ugyan Népszavából való, de már akkor is egyrement: www.eclap.eu/drupal/?q=home&axoid=urn:axmedis:00000:obj:cf12ee4e-c6b6-4c2b-bf2c-5682eeb1b9ce&section=europeana#axoid=urn:axmedis:00000:obj:ea760298-4432-42a6-8b8a-dfe30b617ca1&section=similarByText_result&cd=3 A Szabad Nép olyan frenetikusan jó humoristáink határozták meg, mint Révai József vagy Rákosi Mátyás. A mai jóoldali butagyerekeknek nem merik a Felnőtt Bácsik megmutatni azokat az 1948-as parlamenti jegyzőkönyveket, amik rögzítik, az éppen aktuálisan beszélő lényegében mindegymilyenpárti , csak ne MDP-s barom arcán kersztülbeszélve viccelődtek egymással Rákosiék. Gerő humora olyan fanyar volt, mint Magyari Péteré, amikor ma twitteroid tudóításokat ad a parlamentből. Idvezítő Zseniális Ferenc és barátai tudtak így keresztülbeszéni a sok barom másegyébpárt embereinek a fején 2007. körül. Na és ennek a humornak a néha véresenkomoly, dre stilisztikailag a Stefikét hoaxálók által leginkább csak alulrólszagolt változatát képviselte a Szabad Nép. Hiszen a Népszabadság ebből puszta átfejlécezéssel keletkezett. Talán a múlt század 90-es éveinek derkán jelentkező Matula magazin stílusában lehetne föllelni Stefi kisasszony előzményeit, bár Kocsis atya nem összesen öt szó blickfangjával erőlködött a stílusfestésen.

Sokan megvádolták már Stefilit, hogy Bede Márton lenne, ez ellen e géniusz jóhíre érdekében is (ő Kocsis atya apjafasza volt ugyanis) tiltakozom, Bede ennyire önelégült szelleminyomorulttá, mint Stefili hoaxálói, leépülni 1000 hektó erjesztett tapiókaszörp elfogyasztása után se tudna...
Stilisztikailag Setfili a piroslapok.hu és nagyjából a Hírcsárda szintjét múlja, ugyan nem sokkal, egy faszhorgasztásnyival talán, alul. Amihez képest a Szabad Nép a Népszava mai változata volt.

sweetiii82 2012.11.03. 07:58:29

Nehéz egy olyan embernek átgondolni mindezt, akinek pl. van mit adni enni a gyerekének. Úgy, hogy van munkád, nem látod reálisan a dolgokat. Kikéne próbálni, hogy nincs munkád, és majd rájössz, hogy két hónap múlva se lesz......

És vajon miért nőtt meg Magyarországon az öngyilkosságok száma? Vagy ők is hazaárulók?

sweetiii82 2012.11.03. 08:09:20

"Orbán Viktor is menekülhetne a rá váró nehézségek és megpróbáltatások elől. Összeroskadhatna a nemcsak testére, de lelkére nehezedő elképesztő teher alatt. De Orbán Viktor rendületlenül kitart az ország mellett. Azt javaslom, hogy kövessük Orbán példáját a haza iránti kötelességek teljesítésében." - Ha követjük a példáját, az azt jelenti, hogy maradunk, elkezdünk lopni, ahogy ő, vagy hazudni, ahogy ők teszik, próbáljuk embertársaikat kizsigerelni. Na valószínűleg így megtudunk majd élni. VAGY a 140 ezer forintos fizetésünkből (ez két ember fizetése) kifizetjük a rezsit (ami télen nem kevés, de nosza, nem fűtűnk, fagyoskodunk, egy családi háznál meg mégtöbb a fűtés ) 50 ezer Ft, a hitelt, ami nekünk még nem is annyi, mint némelyik embernek, 55 ezer Ft, plusz biztosítás, telefont nem írok, mivel már nem telefonálunk. A gyerekek ebédbefizetése 20 ezer Ft. Plusz havonta amiket kérnek az iskolában legyen 2000. Maradt még 18 ezer Ft-unk, amiből még bérleteket is kell venni, hogy eljussunk a munkahelyre illetve az iskolába. Így elfogyott a fizetésünk. És akkor a kedves blogíró azt mondja, hogy maradjunk. RENDBEN. Akkor boldogok leszünk, mert van munkánk, kitudtuk fizetni a rezsinket is. :) Meg betudunk menni dolgozni is. De egy vacsorát már nem tudok letenni az asztalra egyik nap sem a családnak. ÉÉÉs mi még az átlag vagyunk, mert sajnos ez az átlagcsalád Magyarországon. Ennél van rengeteg, aki sokkal rosszabbul él, aki a rezsit sem tudja már kifizetni. Aki elveszíti a házát, aki a gyerekének már semmit nem tud adni az élet elindulásában.

Ibog 2012.11.03. 11:18:15

Én kitartanék, ha annyi lenne a fizetésem meg a vagyonom mint neki !

mr.zsolt 2012.11.03. 18:48:43

Egy Ausztrál oldalon olvastam a blogodat....
Nézd, ahogy istent sem csak a templomban lehet "megtalálni".....sőt, úgy a magyarságtudatot sem lehet országhatárok közé szorítani......már csak azért sem mert nem minden Magyarországon született ember magyar lelkületű a szó valós értelmében. A Magyar öntudat nem helyrajzi kérdés.....sosem volt az és nem is lesz az soha! Remélem érted mit, miért írtam...... javaslom nézz utána ki számít MAGYARNAK mert a téves, hiányos ismeret Téged jellemez.

2012.11.04. 11:28:41

A román kormány köszönetet mondott azoknak a román állampolgároknak, akik a külföldi fizetésükből tartják el otthon a családjukat, a külföldön megkeresett pénzüket otthon költik el.

Na ettöl a magyarok még nagyon messze vannak, na de hát a román egy kultur nép.

Whoo 2012.11.04. 11:50:27

hülyének tetszik lenni a néninek? :D hát már matolcsi szerint is rejtett nemzeti kincs a kivándorló magyarság! kegyed meg itt gyalázza a nemzeti kincset??? hát magyar az ilyen???

"Kiverte rengeteg embernél a biztosítékot Matolcsy!
Szerinte az elvándorlás miatt is felesleges aggódni. Mint mondta: kifejezetten kedvező a magyar nemzetstratégia szempontjából, hogy sok fiatal vág neki Európának. „Nagyon-nagy előnyünk származik a jövőben majd abból, hogy vállalkozó a magyar, tengerre száll, kimegy Angliába, Németországba, Franciaországba. Éveket kint vannak, majd tudást, tőkét hoznak haza, esetleg egy angol lányt, vagy fiút – és igen bővülünk, nyerünk” – fejtette ki álláspontját a miniszter."

Kormos Krisztián 2012.11.04. 11:53:49

@Szindbad: A neadnervölgyieknek nem is volt állcsúcsuk -.-"

Kormos Krisztián 2012.11.04. 12:29:50

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: A neadnervölgyieknek nem is volt állcsúcsuk -.-"

Riana 2012.11.04. 13:17:25

Kedves Stefánia!

Csak velem született, és azóta folyamatosan fejlesztett intelligencia szintemnek köszönhetően nem neveztelek hülye kurvának.
De ha nem ilyen lennék, annak neveztelek volna....
Igazán gratulálok, mert te aki olyan nagy magyarnak vallod magad, sőt... MAGYARNAK, kiválóan képviseled azoknak az embereknek a csoportját , akik nagyon határozottan, nagyon keményen, és nagyon mindentudóan tudják elmondani a másik életét. Mert te olyan baromira tudod, hogy a másik miért ment el, hagyta ott az országot, milyen körülményekből menekült onnan, és hogy hová indult. Te tudod... Te tudod azt is, hogy mi rohadt gyávák vagyunk, mert emberi módon szeretnénk gyerekeinket felnevelni, mert nem akarjuk azt mondani nekik " hogy ma nincs ebéd, mert Orbán Viktor remekül helyt áll a rá nehezedő nyomás miatt", csak az országot teszi tönkre, csak az embereket hozza lehetetlen helyzetbe. Te hülye köcsög, te... Te mindentudó... ugyan meséld már nekem, ( a gerinctelen féregnek), hogy hazaszeretetből kellene éhen döglenem, vagy éppen ki kellene nyalnom ennek a tetves senkinek a seggét, mert ő remekül " helyt áll" a fizetéséből... Én csak a fele fizetéséből is boldogan eléldegélnék, és bőszen hirdetném hogy, én kitartok, és igen....
Menj a francba, vagy keress egy szimpatikus kötelet, egy jóképű szöggel és kösd fel magad, pláne ha már neked sem lesz mit enned, és a gyerekeid értetlen szemmel néznek rád, hogy : " akkor most mi van?!"
Hülye köcsög.

tibike3 2012.11.04. 19:29:50

A CSONTIG BENYALÁS különdíja odaítélve !!! Megérdemelted !!! Szánalmas !!

Sparrow79 · http://sparrow.uw.hu 2012.11.04. 20:35:40

Emberek, szerintem ez a féreg szándékosan trollkodik ezzel a bloggal. Ír valami figyelemfelkeltő hülyeséget, amiben maga sem hisz, csak hogy megkapja a figyelmet és talán némi reklámbevételt a kattintások után. Javaslom, ne etessük a trollt.

Arevig 2012.11.04. 22:31:29

Kedves Stefánia!
Semmi gond a hazaszeretettel, nagyon erényes tulajdonság, de azért nem minden fekete-fehér. Először is, azért lehet ezerszáz éves Magyarország, mert anno nagy királyunk, István úgy döntött, hogy "beáll a sorba". Vajon mennyire tekintették az akkori pogány népek igaz magyarnak királyukat, aki felvette a német szokásokat és a kereszténységet? Kérdezd Koppányt. Vagy a reformkor lehetett volna-e drága Széchenyink nélkül, aki úgy építette újjá az országot, hogy évekig külföldön élt és tanult? A legnagyobb hülyeség lenne őt hazaáruló, senkiházinak tartani, vagy ahogy te fogalmaztál: "az gyáva, alávaló ember. Ezeknek az fanyalgóknak a túlnyomó része amolyan "ballaszt" az ország nyakán, és jelen ismereteink szerint nem töltenek be semmilyen hasznos funkciót a társadalomban.". Az emberek nem azért mennek külföldre, mert nem hazaszeretők, hanem pont éppen azért. Akárhogy is szépítjük, elég siralmas itthon a helyzet, nincs sok lehetőség kiemelkedni vagy változtatni, és ez csak rosszabb lesz drágalátos Orbánunknak köszönhetően. Az emberek nem úgy mennek ki, hogy itthon hagynak minden álmukat, hanem hogy meg tudják őket teremteni, és aztán talán ha eljön az ideje és meglesz a lehetőség, a tudásukat itthon virágoztatni. És egy megszokott hazát elhagyni sem éppen gyávaság, itthon szenvedni és meg sem próbálni kitörni az. És utoljára annyit, hogy remélem olvasod ezt a kommentet, mert ha már ilyen nagy magyarnak tartod magad, ajánlom a magyar történelmet tüzetesen átvizsgálni és főleg magyar kiválóságaink, tudósaink, stb. életét és munkásságát is átvizsgálni, mielőtt ilyen következtetésekre jutsz. A legnagyobb tudósaink sem véletlen kint kamatoztatták tudásokat, mert itthon nem adtak teret nekik, és lám mennyivel kevesebb lenne a világ nélkülük.. De ettől még érző szívű, bátor, büszke magyarok, akiknek nem kell, hogy lelkiismeret furdalásuk legyen ilyen kicsinyes, ostoba bejegyzések láttán.

orszagteszt 2012.11.05. 00:03:16

Kedves barátaim!

Kérlek töltsétek ki ezt a TELJESEN ANONIM közéleti tesztet és osszátok meg Ti is ismerőseitekkel itt a facebookon! Az első összesített eredményeket a polteszt.blog.hu oldalon láthatjátok majd jövőhét vége felé. A kitöltése semmibe nem kerül, mindössze 3-5 percbe telik, 37 rövid kérdésre kell bejelölni a választ, amit gondolsz.

u.i. A teszt semmilyen személyes információra nem kérdez rá, sem névre, pontos lakcímre, telefonszámra, más elérhetőségre, így nem is tárolhatja azokat. Teljes anonimitás és névtelenség azért fontos, hogy minél őszintébb válaszok születhessenek.

www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=fd5d447f-d10d-4207-9b90-b6a2c783b31b

Áldott vasárnapot!

Connect Úr 2012.11.05. 03:03:02

hátö ez azért érdekes sztori, meeert van olyan h eljövök londonba azért h utána visszatérjek jobbítani, megvalósítani, változtatni?
Akkor is cudar vagyok és a kénköves pokolban fogok majd tudom-tudom!
-aztán mivel piciny országunkat kiárusíccsák(három cs a régmúlt idő jele), így akkor ki is a ludas, mert h nem mátyás az is biztos.
-tovább megyek cikk író kollega volt már külföldön, vagy csak fröcsög otthonról, vagy netán nem mer változtatni mert gyáva? a politikai egyebeket a mese volta miatt most mellőzném:)
amugy érdekes h szentgyörgyit hazahívták pont angliából(cambridge) akkor most hogy is van itt ki a legnagyobb magyar?
persze nem vagyok én sem naiva ám, h ez polgárpukkasztó lufi, ami jól sikerült!

sellocske 2012.11.05. 12:19:26

Mielőtt valaki hülyeségeket ír, legalább tájékozódna pl. arról, hogy a könnyebb út-e - az otthoni ellehetetlenítés után - a sokak számára egyedüli lehetőséget jelentő külföldre "kivándorlás". Amúgy kikérem magamnak a többi mellett ezeket a sorokat: "Véleményem szerint tehát ti nemcsak önzőek vagytok, hanem gyávák is. Az önzés bizonyos fokig létfenntartásunk szükségszerű velejárója, a túlélés biztosítéka. Ki ne akarna magasabb életszínvonalat saját magának? Az igazi magyar ember azonban képes önzőségét korlátozni, ha a közösség érdeke úgy kívánja. A közösségtudatú állampolgár a saját és a közösség – ami ebben az esetben az ország – sikerességét, vagyis a kollektív sikerességet próbálja növelni, míg a önző viselkedés olyan egoista motivációval bír, amely összeegyeztethetetlen a közösség működésével." Milyen "magasabb" életszínvonalról beszélsz kedves (?) blogíró? Van fogalmad arról, hogy mivel vádolod azokat, akiknek a szívük szakad bele, hogy távol a hazájuktól, szeretteiktől, emberfeletti erőfeszítéssel próbálnak tenni azért, hogy (gyakran szó szerint értve) életben maradjanak, és tudjanak például enni adni a gyerekeiknek? Többek nevében merem állítani, hogy felháborító amit írsz, mert sokan vagyunk. akik nem örömmel és kalandvágyból szálltunk fel túl az 50 éven a repülőre, otthagyva a szívünket és a lelkünket a határon túl. Tudod vajon, hogy mit jelent, amikor nem láthatja valaki, hogy nő fel az unokája és nem ölelheti át a fiát, vagy a férjét legalább a születésnapján, esetleg karácsonykor? Amúgy az írás engem rendesen az agymosott kommunista ideológiákra emlékeztet. Orbán Viktor pedig mi elől menekülne most? A milliós fizetés, a földjei, házai, a jólét elől? Lehet, hogy tévedek, de én úgy gondolom, ő nem az országot, hanem magát nem akarja cserbenhagyni. Kíváncsian várom ott lesz-e majd a szeretett hazájában, a szeretett népe mellett, amikor nem miniszterelnökként ünneplik, hanem kérdőre vonják (?), hogy sok más párt politikusával együtt mit tettek ezzel a valóban csodálatos és jobb sorsra érdemes országgal és az ott élőkkel. Akik közül addigra még többen kivándorolnak. Kívánom, hogy a blog írója és a hasonlóan gondolkodók soha ne tudják meg mit jelent, ha olyan helyzetbe kényszerítik, amiről most ilyen pökhendien, vagy egyszerűen csak tudatlanul ír, mi pedig, "kivándorolt magyarok" átélői vagyunk.

Norah 2012.11.06. 17:00:25

Őszinte részvétem a blog szerzőjének. Kívánom, hogy gyógyuljon meg.

Almandin 2012.11.07. 19:26:49

Stefánia, akkor hová sorolod a néhány száz éve idevándorolt német őseidet? Hiszen ők is otthagyták a hazájukat a jobb megélhetés reményében.

moviehunter 2012.11.10. 12:41:28

Én csak annyit szeretnék kérdezni kedvesdrága Stefánia, hogy vajon te is 12 órában tolod a szalagmunkát havi 75 ezer ft-ért? Gondoltam hogy nem. :) Na majd ha ennyi pénzből kellene eltartanod egy családot, (mert más munkalehetőség nincs a közelben) akkor oszd itt az észt. Nem az az alávaló ember, aki a családja jóléte miatt kénytelen otthagyni hazáját/otthonát, hanem TE, aki ilyen marhaságokat összehordasz, ráadásul még büszke is vagy magadra.

Én kénytelen voltam Svájcba jönni dolgozni, hogy megkeressem a pénzt az egyetemre, így elvesztegetve éveket az életemből, pedig nekem is van honvágyam és szívesebben lennék a családommal. Dehát igazad van, egy aljas szemétláda ember vagyok :) Te meg egy ló szemellenzővel. Ó és erős értelmi hiányosságokkal. üdvözlet

Hűséges 2012.11.11. 16:56:26

Én hűséges magyar vagyok,de a Bank, és a hatóság nem ilyen hűséges magyar népéhez,akkor hogy is van ez? Stefánia talán nem csak az önkormányzatoknak engedik el tartozásukat hanem az átvert magyaroknak is? Akkor szerintem mindenki haza tér és hű lesz hazájához!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.22. 16:12:35

"Véleményem szerint tehát ti nemcsak önzőek vagytok, hanem gyávák is. "

persze lehet, hogy csak szeretnének enni adni a családjuknak (ami sokszor itthon is marad). Mily kicsinyesség.

A blog tulaja mit szív? Én is kérek olyat

owlkin 2012.11.22. 17:06:17

valahogy mindig az az egésznek a vége, hogy aki nem a fideszre szavaz az hazaárul és nem magyar, mostanra kiutáltatok, szedjük a sátorfát meg vesszük a kalapot, erre ez a baj ? nem értelek én titeket.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.11.22. 20:40:49

orbán viktor nem menekül.
Pedig kéne,mert lehet késő lesz....

Kerek négyszög 2012.11.22. 20:54:43

Te jó ég micsoda egy mocskolódó blog! Vajon mit szólt volna a blog szerzője, ha a Rákosiék alatt elmenekülőket látta volna? Azok is hazaárulók lettek volna?

firka-river 2012.11.22. 21:07:25

Tiszta Eszak vietnami fellingem van,ettol a blogtol.De remelem te megelsz belole-vagdaltnevu szepleany-Ott a baranyai kis izeben meg sok sikert a vegetalashoz!Tudod en Magyarnak szulettem,DE a Fold bolygon elek!!
Es elvezem!!!Sajnallak Kedves!Majd kuldok neked kepeket!D:)

Kanstruktív 2012.11.24. 21:15:13

Te se leszel hülyébb, bazmeg, Stefi, menj inkább vissza a konyhába oszt mosogassál. Apád falloszát.

TTom 2012.11.24. 22:56:28

Felháborító, hogy eme nemes érzelmű és mértéktartó sváb leányzót így merjék bántani!
Szörnyű is ezt!
Micsoda időket élünk!

drfejborblog.blogspot.hu/2012/11/valasz-stefania-blognak-ket-verzioban.html

Cornelius Sulla 2012.11.25. 11:20:53

Édes kis angyalom.
Tudod te milyen ebben az országban élni?És van valami halvány fogalmad milyen lesz kb .tíz év múlva?
A jelenlegi felállás szerint aki itthon van csak azért kell,hogy eltartsa az inaktívak egyre nagyobb tömegét akik mindig megszavazzák a fasz valamelyik gazdáját de ők mindig csak a rosszabb végén lesznek.

TTom 2012.11.25. 12:34:06

"Ilyen mélyen még sosem volt az ország

Ez történt a gazdaságban az év 47. hetében

Szomorúan ért véget a hét, de hát mit is várhattunk a fekete péntektől. Ami az Egyesült Államokban tumultussal együtt járó hatalmas leárazásokat jelentett, nálunk történelmi leminősítést. Matolcsy a Coca Colát komolyabban veszi, mint az S&P-t, őt viszont nem veszik komolyan: Európa második legrosszabb pénzügyminisztere lett. Közműadó, pornóadó, összeomló húsipar, bajban lévő ciprusiak, és az ecet, ami 15 milliót ért – ez volt a hét."

index.hu/gazdasag/2012/11/25/hig/

MullerAlex 2012.12.02. 18:07:49

Sosem ertettem meg azt az egyszeru tenyt, miszerint ha megvan az embernek azon testi adottsaga, mely lehetove teszi szamara hogy prostitualtkent dolgozhasson, akkor mi a feszkes fenenek kenyszeriti azt a szerencsetlen klaviaturat hogy ekkora baromsagot sz.rjon ki magabol?! O.o

Es egy aprosag...
EGY AMERIKAI ÚJSÁGÍRÓ CIKKE MAGYARORSZÁGRÓL
Van a Balkánon egy állam, amely önmagával határos. Ahol a legszebb nők élnek, mégis csökken a népesség. Ahol a munkanélküliek dolgoznak a legtöbbet, ahol a legtermékenyebb földön éhező emberek élnek. Ahol a vonatok menetrend szerint késnek.
Ahol mindenki focizik, mégis vízilabdában, kosárlabdában, kézilabdában és
röplabdában jeleskednek. Ahol mindenki siet a munkába, de senki sem érkezik be időre. Ahol a nyolcórás munkaidő tizenkét órás. Ahol az egészségügyi ellátás ingyenes, de a gyógykezelés drága. Ahol az újságírók szabadon írhatnak bármit, amit parancsba kapnak.
...Ahol a világválság állampolgárságot kapott. Ahol a közbeszerzések titkosak, az államtitkok nyilvánosak. Ahol a háborúk sosem érnek véget. Ahol a történelem naponta megismétlődik. Ahol a leggazdagabbak azok, akik egy napot sem dolgoztak. Ahol a külföldi valuta felváltotta a hazait. Ahol az emberek megünneplik a családi védszent napját, de
káromolják Istent. Ahol az okosakat, értetlenségből, bolondnak nézik, a bolondokat meg tehetségesnek. Ahol az írástudatlanok írják a történelmet. Ahol a törvények törvénytelenek, az anarchia pedig normális állapot. Ahol a hatalom megveti a polgárokat, mint nem kívánatos tanúkat.
Ahol a jövőből élnek, mert a jelenhez nincs joguk. Ahol mindenki mindenkire mosolyog, de senki senkinek nem jóakarója. Ahol a bírósági eljárások tovább tartanak, mint egy élet. Ahol az árvíz a talajöntözés egyetlen módja. Ahol megidézik a diktátort, a demokráciát pedig a hülyék adójának tekintik. Ahol úgy gondolják, az ország annál jobban fejlődik, minél jobban visszafejlődik. Ahol nem vagy normális, ha nem bolondultál meg. Ahol csak azért élsz, hogy meghalj. Ahol az idő végtelen, és a butaság múlhatatlan…

tobias2 2012.12.02. 18:53:45

Magyarország ma sokkal nagyobb és erősebb lenne, ha ezerhatszáznyolcvanvalahányban nem etnikaitisztogatják ki onnét a török kisebbséget, hanem hagyják, hogy a ükapám ott maradjon a négy feleségével, akik teleszülhették volna Nagy Magyarországot, Törökország hű európai barátját. Így aztán leszármazottai Rodostóban üdvözölték II. Rákóczi Ferencet és cimboráit (Bercsényi Miklós, Esterházy Antal, Csáky Mihály, Mikes Kelemen). Kérdezték is amazoktól, hogy csak nem gyáva, alávaló emberek, akik megrettentek a kihívásoktól és a könnyebb utat választva külföldre menekültek a jobb megélhetés reményében? Amazok visszakérdeztek, hogy netán hasonló profilú lepattant magyarokhoz van-e szerencséjük, de ükapám helyreigazította őket, hogy mink ki lettünk etnikaitisztogatva a vendégszerető magyarok és kinyalt seggű nyugati pártfogóik által. Ebben maradtunk, és retorikailag elküldtük a Habsburgokat melegebb éghajlatra.

Zizoo 2012.12.16. 23:55:26

Jaj, Stefy...
Meghatott a posztod, esküszöm neked, leköpöm a tükörképem, és itt maradok.
Akkor majd azért ugye kopoghatok nálad alamizsnáért, ha a tanári állásom nem ad annyit, hogy kajára legyen elég? Hiszen a magyar olyan önzetlen, és a svábok oly jó lelkűek!
Mindenki más: ha baj van, nyugodtan kopogjatok Stefynél. Ő mindig ad, mert önzetlen magyar, aki meg tud élni ebben az országban, ahol mi, léha, lanyha, lusta, semmirekellők nem.
What the f*ck, girl, seriously? Just look around you, and try to understand the big bad monster called life, for f*ck's sake...

clipper 2012.12.19. 11:23:27

Nah, egy nyilazzunk hátra blog. Fantasztikus.

clipper 2012.12.19. 17:32:35

vagy félelmetesen jó csárdastyle? :D

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.01.06. 13:49:20

kivancsi vagyok a lanyzo mit tett le az asztalra a kozossegeert...

Trollmagnet 2013.01.09. 07:17:03

Gratulálok Stefike!
jelen pillanatban te vagy az ország legnagyobb és legsikeresebb trollja.
Fogadjunk, hogy valami MSZP-s provokátor vagy, ilyen személyi kultuszt még az igazi Orbán hívők sem tartanak célszerűnek :)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.01.10. 00:07:12

@tildy:):
Mit tett le???
"Kit szopott le" - inkább, úgy tedd fel a kérdést! :D
Egy kólás dobozzal közelebbi kontaktban van...

@Trollmagnet:
Nem, nem... Ő tényleg ennyire szervilis, ehhez szimpla bolsinak kell csak lennie.
Lenin élt, Lenin él, Lenin élni fog...
SSteffyke álmaiban.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.01.26. 12:50:12

Erre miket írnak ezek... :))

varanus.blog.hu/2013/01/25/orban_a_katyulovas/fullcommentlist/1#c18895340
"exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus 2013.01.25. 13:09:59
Amúgy meg a Dajmler is választhatott volna szimpibb reklámarcot:-)

És akkor most Steffike a seggébe dugandó kolásdoboz helyett egy komplett kipufogóval fog vírítani a gőzfürdőben? :-)"

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.01.28. 23:35:53

Mesélj, arany bogaram! :D

"A korábban templomban ministrált, felvidéki kötődésű Kremmer Sarolta élete egyik meghatározó élményeként írja le, amikor a Mária Valéria híd megnyitásán Orbán Viktor miniszterelnök megsimogatta a fejét."

index.hu/belfold/2013/01/28/orban_viktor_megsimogatta_egy_haha-s_lany_fejet/

Bonczi 2013.04.12. 13:10:47

Valaki túl sok Orbán pirulát vett be reggel

Jozsef Katona 2013.04.12. 14:03:14

Szerintem a cikk iroja nincs tudataba hogy mit jelent uj eletet kezdeni egy idegen orszagba ha ez szerinte a konnyebb ut akkor kivanom hogy probalja ki mert ne egyszeru en 150 fontal a zsebembe erkeztem az east mindlendi repuloterre ejel es felneztem az egre en nem tudtam merre van eszak es merre del. de masnap estere talaltam szallast es a harmadik nap dolgoztam amit mindenki tud aki angliaban el hogy sokkal kemennyeb a munkamoral mint magyarorszagon. es mindenkinek meg van a maga keresztje hogy ki miert hagya el a hazajat nekem a magyar kormany egyszeruen elvette a piacot 3 multi fahaz epito ceg kedviert persze nem voltam vele egyedul. 30 ever vallalkozas ment tonkre abban az idoben. en meg ugy gondoltam hogy nem fogok kukazni es nyomorogni 4 ev utan ujra initottam a vallalkozasom itt angliaban mert itt van lehetoseg van sperpektiva van miert dolgozni. ha en haza arulo vagyok akkor akik eladtak magyarorszagot mik?

xm95 2013.04.13. 00:06:04

De drága Feleim!
Stefinek teljesen igaza lenne, ha ezek az elmenők valóban elmennének! Mert ezek az Igaz Magyar Hősök valójában Hazamennek! Steffike tuggya az igazat, amit írt csak viccnek szánta! Mert Steffike tuggya aztat, hogyhát ezek az elmenők igazából Hőn Szeretett Kedves Vezetőnk kiküldöttei, akik csak beszivárognak a mocskos hanyatló nyugatra, hogy előkészítsék Szent Szabadságharcunk folytatását, mikoris visszavesszük a Szentséges Lovas Árpádvére Hejj Elődök által már a Szentséges Nagy Magyar Őshonfoglalás folytatásaként megszerzett, és az ellenségnek csak megtévesztésből és csak átmeneti használatra átengedett, de általuk elorzott területeket, amiket a Magyarok ellen elkövetett történelemhamisítás miatt mindenféle más alattvaló nációk tulajdonaként jelöltek meg. Mert az egész világ a 12 Magyar Istengyerek tulajdona, Jézus volt a legmagyarabb Megváltó, és a spanyolviaszt is Magyarok szarták!

Stefi te olyan sötét vagy, mint néger segge a szénbánya mélyén éjfélkor! Idióta barom

jutzee 2013.04.13. 00:15:15

Kedves Stefánia! Kívánom, hogy neked ne kelljen végignézned, ahogy a szüleid majdnem az utcára kerülnek, mert anyukádnak megszűnt a munkahelye és apukád egyedül nem keres annyit, hogy megéljenek belőle és a testvéredet egyetemre járassák. Én inkább úgy döntöttem, hogy kimegyek, és hazaküldöm nekik a kint megkeresett pénzemet, hogy legyen tető a fejük felett, be tudják fizetni a számlákat, a tehetséges testvérem pedig befejezhesse az iskolát.Ha gyáva ember vagyok, hogy nem nézem végig a családom hajléktalanná válását, boldogan vállalom!

Anita Zékány 2013.04.13. 01:52:26

Tudatlan egy alak a blog írója! Nem jó szántunkból jövünk ki dolgozni ! Igenis meg dolgozunk keményen a pénzünkért! Nagy bátorság kell egyedül bizonytalanra kijönni, mert ugye 50-50 százalék, hogy sikerrel járhatsz! Az biztos, hogy otthon is dolgoznak ilyen keményen mint itt csak annyi különbséggel, hogy ők nem vesztenek el éveket amiket a családjuk mellett tölthettek volna! Igen is mi nem vagyunk gyávák mi nem hagytuk cserben az országot mert mi vagy is én biztos, hogy haza fogok menni és amikor a Millióimat amit itt kint kerestem majd otthon amikor elköltöm akkor nem a kárára lesz a Magyar nemzetnek! Szégyelld magad azért, mert másokat elítélsz!

Holtsav 2013.04.13. 09:30:01

Hijnye, vazze, én már lassan öt éve külhonban vagyok, akkor már lassan besorakozhatok a hazaárulók közé, nemde?
Igen, a magyar valóban önzetlen segítőkész nép, és az irígység távol áll tőle. Csak épp a gyárakban és egyéb fizikai munkahelyeken lesegetni szokás a másik fizetési papírját, és ha 1 forinttal több az órabére, akkor már mutogatni rá, és kibeszélni a háta mögött, úgyszintén így, ha a kajaszünetben valami árasabb táplálékot fogyaszt a többi kollégához képest (ezek konkrét tapasztalatok!).
És egy magyar tud örülni a másik sikerének, csak épp a halálba kívánja a másikat, aki épp vett valami drágább terméket, vagy neadjisten a külföldi utazásáról számol be.
A politikusaink pedig extrán nagylelkűek. De ezt nem kell bővebben kifejtenem.

diospool 2013.04.13. 16:40:47

Stefánia kisasszony, a hazaáruló maga és viktor barátja.

diospool 2013.04.13. 16:43:13

@diospool: És még annyit szeretnék kérdezni, hogy önnek fizet a fidesz, hogy ilyen bejegyzéseket írjon?

budahazyj 2013.04.13. 17:02:28

Stefania kedves, a jo kurva anyadat. Csak, hogy tudd.

Oldsmobile 2013.04.13. 17:46:38

Nem hiányzik Neked egy kis szex,hogy ilyen csacsisagokat irkalsz??

KeKeC 2013.04.13. 17:47:41

,,A világ egy baranyai sváb lány szemével".. Tényleg? Akkor te vagy teljesen vak, vagy teljesen hülye vagy!
Azon nem csodálkozom, hogy a svábbogarak összetartanak a csótányokkal és a tetűkkel. Mert így működik a Fidesz diktatúra. Amikor valaki rászánja magát hogy elhagyja a hazát a megélhetése érdekében, az megfutamodás? Feladni mindent és belemenni a bizonytalanba. Sokan mindent feltesznek erre a lapra és belevágnak, pedig tudják nincs visszaút. Ők a gyávák? Akik nem kérnek szociális támogatást az államtól, nem vesznek fel még több hitelt, inkább nekivágnak a világnak és kockáztatnak! Én magam nem csak a megélhetés miatt jöttem ki. Elegem lett a magyar emberek mentalitásából is (tisztelet a kivételnek). Pláne az olyan aljas, szivtelen, ostoba hazaárulókból, mint te és a magyar kormány! Az ilyen férgek belülről falják fel az országot.

egykobold 2013.04.13. 18:42:04

Kulfoldre koltozott magyarkent mondom kedves Stefania, elobb eld at azt amin en a csaladom vagy barmelyik masik magyar aki kulfoldon el keresztul ment es kerlekszepen az utan mondd hogy gyavak vagyunk. De tudod mit? Buszken leszek gyava es mondom felemelt fejjel ,hogy igen en kulfoldon elek mert a szeretett hazamnal fontosabbnak tartom, az en es a csaladom erdekeit. Fontosabb a hazamnal hogy meg tudjak venni egy kilo kenyeret anelkul hogy attol kelljen felnem masnap mar nem lesz mit ennem mert a fizetesunk mar a fizetes napjan 5000forint alatt volt. Ha ezt te gyavasagnak hivod akkor en buszken leszek gyava ember.

anonim070 2013.04.13. 19:06:51

Tuti hogy ezért a sz...ért kap valamit Viktortól, mert magától az ember, ilyen butaságokat nem írogat... "Orbán Viktor is menekülhetne a rá váró nehézségek és megpróbáltatások elől. Összeroskadhatna a nemcsak testére, de lelkére nehezedő elképesztő teher alatt. De Orbán Viktor rendületlenül kitart az ország mellett." Utald nekem is havonta azt az összeget amit a TE Viktorod kap, és nem menekülök el....

Mocca · http://manzardcafe.blog.hu/ 2013.04.13. 20:44:51

Stefánia drága! a fasszságaid kb. olyan fertőzőek, mint kedves dúcséd közveszélyes személyisége...

budahazyj 2013.04.13. 21:30:34

Aniko vagyok es szallj le a ferjemrol te ribanc.

beflower 2013.04.13. 22:28:05

TE konzumidióta Liba!Ha valaki azokat az embereket gyávának nevezi,akik saját sorsukat kezükbe vették,más megszólitást nem érdemel.Ha 55évesen,nyelvtudás nélkül neki vágtam családostól külföldnek akkor bátran vállalom eme jelzőt!/sőt büszkén!/A több éves kilátástalanság után elérkezett a pillanat,hogy nincs más megoldás!Azóta már az unokáim is itt vannak/hála Istennek/.Ha majd a te és a családod már nem él meg a politikusok seggének fényesre nyalásából,kérj tanácsot egy "gyávától"hátha megment az éhenhalástól!Mi megteremtettük új egzisztenciánkat két év alatt.4szobás berendezett lakás,2 BMW áll a ház előtt,de te nyugodtan nyaljál tovább! Üzenjük neked és a többi hasonló politikai analfabétának,a mi szavazataink fognak dönteni jövőre,hiszen több százezer TENNI akaró magyar dolgozik külföldön.Még többen leszünk jövőre és mindenki visz egyet magával haza:Szavazni!

Jani999999 (törölt) 2013.04.13. 22:40:35

Ha talalkoznek veled te ribanc akkora pofont kapnal ,hgy lerepulne az az "okos" fejed a helyerol. Eloszor is, nem tudom te hogy erezned magad, ha a lakasmaffia elvenne a lakasod kisemmizne es nem maradna semmid, nekem a csaladom maradt, sokan elfordultak tolunk ,mert igy jartunk (foldonfutok lettunk) Sajnos mindezt kozepiskolas koromban eltem meg ocsemmel es szuleimmel. Anyum idokozben rakos let, majd szerencsere kigyogyult. 6 evre nemvolt jovokepem, nelkuloznom kellett. Szerencsere amiota Angliaban dolgozok mar nem kell feltetlen neznem a termekek arat a boltokban,mert azt veszek meg magamnak amit akarok, elismerik a munkam, tisztelnek. De te errol mit sem tudsz,mert egy kis elkenyeztetett ribanc vagy aki unalmaban blogolgat a semmirol. Kivanom,hogy neked az eletben minden sikeruljon. Meg annyi,hogy az ismeroseim 80 szazaleka tervezi otthagyni az orszagot. Azon leszek ,hogy mindenkint kitudjak hozni aki kiakar jonni. Nem kivanom azt amit a csaladom es en ateltem az utobbi evekben.

beflower 2013.04.13. 23:21:26

Konzervativ,és sokat olvasott emberként,azt hittem nem érhet meglepetés Németországban a munkával kapcsolatban!De igen!Az itteni munkához való hozzáállás megszégyeniti az egykori "Sztahanovistákét "is.Igaz,meg is fizetik!Itt nincs idejük az embereknek mindenféle felvonulgatásokra járni,itt dolgozni kell!Pedig nekem is volt annak idején folt a fenekemen/mondta az anyukám/,igaz nem piros,hanem barnás,mégsem tartom magam másnak az itt élő nációktól,mert azok is úgy dolgoznak,ahogy a "foltos seggúek",csak nekik szerencsére nincs Matolcsyjuk!Nem tudom,hogy most egy baranyai sváb lány honnan veszi ezt az "echte"tömény kommunista ideológiát?Mindenesetre nem a svábok és baranyainak szégyene,hogy egy agyament él közöttük!Azért kiváncsi lennék:Mennyiért hülye valaki ennyire? Talán nekem is tudnának ajánlani valamit?Nem félnék,hiszen a hülyéket az indiánok/dakoták/is tisztelték..Komcsiból még otthon is csak"szabadságharcos"lesz!DE ennyire ostoba?

fejetlen bárd 2013.04.13. 23:42:46

Nem tudok azonosulni azzal a nézettel, hogy a haza mindenek felett. Főleg akkor nem, amikor genocídium folyik a magyar kultúra ellen.

Hosszú évekig gondoztam, műveltem és neveltem a magyar kultúrát és a magyar szellemi javakat művészként, politikától, ideológiától mentesen. Úgy gondolom, hogy felelős magyarként aligha tehetek többet a hazámért.

De nem fogok sem én, sem a családom éhen dögleni egy olyan országért, mely kisemmiz egy becsületes vállalkozást. Ön, kedves szerző bizonyára azért nem képes felfogni mi zajlik ebben az országban, mert hűséges kutyája a rendszernek, amiért meg is kapja a lerágott csontot ajándékba.

De kívánom önnek, hogy korrupt, kormányközeli, rendszerrel puszipajtás, becstelen vállalkozók tegyék tönkre az életét! Majd amikor a munkáját elveszíti amiatt, mert van nagyobb talpnyaló magánál, akkor ön is elgondolkozik azon, hogy tényleg minden megér-e a hazához való feltétel nélküli ragaszkodás!

Remélem megtapasztalja egyszer ezeket!

Yorgem 2013.04.14. 00:04:42

Sziasztok!

Nem olvastam végig a kommenteket ! De ez a nő nagyon sötét azt már tudom. Fel sem fogja , hogy mennyit segítenek Magyarországon a külföldön élő magyarok. Iszonyatosan sokat! Például rengetegen mennek haza látogatóba és akkor visznek haza pénzt és költenek. Nagy részük csak költ és nem vesz el! Segíti a családját a barátait és még ki tudja mire költ otthon . Ez haszon az országnak mert nem kell arra az emberre költenie az országnak csak hozza a pénzt. Visznek haza egy másfajta látásmódot is ami nagyon kell Magyarországnak és még rengeteg mindent. A multikat nem sajnálom, rengeteg ember marad otthon . Ja, hogy nem a legképzettebbek ? Hát képezzék ki őket!
Szabad világban élünk mindenki oda megy ahova akar! Nem lehet megélni Magyarországon 47 ezer forintból. Jogom van ott élni ahol akarok én Magyarországra 1,5-2 millió forintot küldök minden évben . Otthon az évi bruttóm nem volt ennyi.

Yorgem 2013.04.14. 00:06:04

Van olyan volt Jugoszláv állam ami azért lett szabad mert elmentek az emberek külföldre és küldték haza a pénzt és ezért lehetnek most szabadok.

Adrienn Turi Kokai 2013.04.14. 00:34:34

Emberek!nehogy mar en kerjek elnezest amiert nem tudom sajat hazamban megteremteni magam szamara az alap eletkorulmenyt.Ez eppen,hogy nem az en szegyenem hanem a kivalo otthoni vezetesnek!En hazaarulasnak azt neveznem,hogy a kulfoldrol behozott elelmiszereket adjuk el a boltokban,a magyar gazdakat tonkreteve pl.,az osszes allami ceget eladtuk,a magyar termekeinket megszuntettuk,a kinaiakat betelepitettuk,es az emberek penzet LOPJA a kormany!Azert,mert nem vagyok birka,hogy hagyom magam es lehetosegem van lepni nem vagyok hazaarulo,es mellesleg hagy dontsem mar el mit teszek az eletemmel es hol jobb nekem elni.Biraskodni a kivandorolt magyarokrol az teszi aki teli a zsebevel,otthon nem csinal semmit!Fogalma sincs kinek milyen elete volt es mit miert tett...ugyhogy inkabb el kellene mennie tisztesseges munkara ahol elegge elfarad ahhoz,hogy ne masokkal foglalkozzon!A haza szerertetbol meg senki sem elt meg es nem is lett gazdag viszont jopofizasbol hamarabb...udv Walesbol!

Adrienn Turi Kokai 2013.04.14. 00:38:32

Stefania!te ne uzengessel nekunk hanem tudod anyad cimet..annak uzengess unalmadban!Remelem egyszer az utcara kerulsz es jol osszevernek a hajlektalanok akkor majd imadhatod a hazadat te faszlada!

ElgurultDeNagyon 2013.04.14. 11:01:51

Kedves Stefania, sokmindent irtam, miutan eloszor olvastam "irasat".
Eloszor indulatbol. Toroltem.
Majd probaltam magyarazni, de rajottem az is felesleges. Toroltem.
Majd ujra elovettem udvariasabb formam. De ismet toroltem.
Miert?
Mert en azt sajnalom, hogy ezt az orszagot szamtalan ertekes, dolgozni akaro ember hagyta el es nem az olyanok mint On.

nowiczky 2013.04.14. 11:46:53

Drága Stefánia kisasszony! Neked nem Blogot kéne írnod, hanem lassan azon kellene gondolkoznod, hogy ha így folytatja a hőn Szeretett országod, akkor Mit fogsz enni. Èn úgy gondolom, Hogy Te csak azért írsz ekkora szamárságokat, mert benned nincs annyi bátorság hogy változtass az életeden. Nem mi vagyunk a gyávák, hanem ti sötétben bujdosók akik nagy Hungarista szövegükkel próbálják leplezni a gyávaságukat. Jobban Tennéd ha inkább lassan a végrendeletedet kezdenéd megfogalmazni. Mert te is éhen fogsz halni lassacskán.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.04.14. 12:01:16

Uhhh, nem semmi szinten fideszfan a blogger :D Aztamindenit.... ez már betegség. Betegségnek tartom, ha fanatikusan, mindennel egyetértve imád valaki egy politikust vagy politikai pártot.
Orbán jóhogy nem futamodik meg - nem minimálbérből tengeti az életét és soha nem is fogja.
Gondolom a cikkíró sem mosogat egy étteremben itthon. Oké, oké, biztos sokat tanult, diplomázott és még a szülei is gazdagok és/vagy kapcsolatokkal rendelkeznek, de álljon már meg a menet, hogy azért nem magyar valaki, mert ha nincs pénze, nincs munkája, vagy csak azért dolgozik, hogy a számlákat kifizesse, akkor csakazértis itthon marad nyakig szarban! Pffff....röhej, komolyan. Ez a blogger egy elkényeztetett kis nyomorék, vagy épp csitri, aki ráadásul agyilag is sérült, mert imád, szeret egy politikust és egy pártot.
Áhhh, nem is tudom tovább szavakban kifejezni ostobaságát és csőlátását... az ilyen emberek, mint EZ, akkor sem fogják belátni, ha tévednek, ha összeomlik itthon minden. Gratulálok, te nyomi!

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.04.14. 12:10:51

Kussol a kis elkényeztetett csitri... nagyon kussol :D Végignéztem itt a kommenteket és semmi reakció. Valóban kellene már a kislánynak egy kiadós kefélés, de valószínűleg duci, pattanásos és ronda, ezeket pedig az ilyen postajaival kompenzálja, hiszen így foglalkoznak vele. Nem bonyolult felismerni az ilyen lányokat. Sajnálom is szegényt, de hát ez van... ilyen emberek is kellenek.

sblacky 2013.04.14. 19:50:05

Gratula! Mi "gyáva" magyarok nyilván teljes jókedvvel vagyunk rabszolgák egy idegen honban. Dalolva hagytuk ott a szüleinket, nagyszüleinket. Ha esetleg HŐS politikusaink hagynának élni emberhez méltóan bennünket és egy egész életen át dolgozó szüleinket, nem kellett volna erre,az általad hazaárulónak titulált tettre szánni magunkat. Próbáld ki egyszer csak úgy buliból (mert nyilván nem élhetsz olyan körülmények között ahonnan sokunk jött) hogy milyen érzés idegennek lenni valahol. A te kedves őseid, mivel látom sváb vagy, ugyanilyen hazaárulók. Gondolkozz mielőtt írsz te kis nyomorék.

Zsolt-Ermac 2013.04.14. 20:14:42

Hat en pedig buszke vagyok arra, hogy egy masik orszagban is megallom a helyem es tudok poldogulni mert en ettol a sikertol erzem magam magyarnak. Es nem fogok otthon tolvajok, rablok csalok kozott elni szegenysegben nyomorogva es minden apro ertekemre 2xesen figyelve csak azert mert valami szanalmas logikatlan idiotanak ez a velemenye. Ami ebben a cikben szerepel az egy szanalmas,magatehetetlen,feltekeny, irigy ember kopkodese.

bonafide 2013.04.14. 22:08:54

Ja, már értem! Ez is egy amolyan hírcsárda típusú blog :D

Yamashita 2013.04.14. 23:10:42

Nekem csak egy rövid üzenetem van innen Anglia közepéről: Kapd be!

Stupidella 2013.04.15. 01:30:11

Pont leszarom, ha valaki azt mondja, nem vagyok igaz magyar, mert nem vagyok hajlandó otthon éhen dögleni, ami nem tudom, miért is lenne az országnak jobban hasznára.
Az ország vezetése tehet egy kurva nagy szívességet, amiért a családomtól és barátaimtól 1000km-re van csak lehetőségem megélni a tehetségemből.
B+, Stefike a véleményedet.

indapass90210 2013.04.15. 07:16:29

A következő poszt arról fog szólni, hogy az is hazaáruló, aki a fizetésének 47000 forint feletti részét nem utalja át az államadósság elleni harc alapba.

Hiszen, Zsiga Marcell (index.hu/belfold/2013/02/11/zsiga_fele_hazam_a_felesegeme/) nem csak megmondta, de be is bizonyította, hogy ez lehetséges. 10 hónap alatt 8 millióból félre lehet tenni 10-et (havi mínusz 200 ezerből is meg ehet élni).

OftF 2013.04.15. 09:56:37

Szép önigazolás ez, de inkább tanulj egy olyan szakmát, amit megfizetnek, és akkor nem kell irígykedned sem.

wicuskah 2013.04.15. 21:50:16

"A hazaszeretet ott kezdodik, amikor egymást szeretik azok, akik egy hazában élnek. De ezt olyan nehezen értik meg az emberek." Wass Albert

sgyuri 2013.04.16. 08:13:05

"Összefoglalva: aki megretten a kihívásoktól és a könnyebb utat választva külföldre menekül a jobb megélhetés reményében, az gyáva, alávaló ember."

Szerintem pedig az az alávaló ember , aki a nélkül mond másokról ítéletet, hogy tisztában lenne az illető konkrét élethelyzetével. És ilyen "alávaló" emberek vitték szét szerte a világba Magyarország hírét. Így lehetett majd egy tucat Nobel díjasunk akikre természetesen Nemzethy szívvel büszkék vagyunk, miközben nagyvonalúan elfelejtjük, hogy ezen emberek nagy része nem kalandvágyból hanem vagy gazdasága vagy politikai menekülés okán kerültek távol a hazától. Itt szeretnék megemlékezni a 56-os megtorlások elöl menekülőkre, vagy a numerus clausus-t saját súlyán megértő zsidó honfitársainkról.

2008-as Orbán szerint pedig a diplomázott fiatalok külföldre távozása kifejezetten üdvös Magyarország számára, ha néhány év múlva vissza is jönnek. Ha pedig nem jönnek vissza, az Orbán szerint nem az ő hibájuk, mert a politikusoknak kell megteremteniük azokat a lehetőségeket, hogy legyen hova hazajönni.

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/orban_tandij_felsooktatas_2008_V1LJ5M

DanZi 2013.04.16. 15:52:08

agyat nem osztanak a diploma mellé...

cyberfuker85 2013.04.16. 16:33:41

anyámnak majd megmondom, hogy bocs de télen most nem fűtünk mert nem vagyok 'gyáva', orbán viktor se fűt neki sincs pénze rá mert nem talál munkát akkor mi is megleszünk valahogy. ja bocs, ő milliomos. a számlákon kívül semmi nem köt haza, azért jöttem el otthonról, hogy kifizessem őket. akkor most ki a búza? ja ,hogy a cikk író. akkor nem szóltam

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.04.16. 21:08:36

"A nemzetbiztonsági szolgálatok részére is átadhatják az állami ösztöndíjas hallgatók személyi és tanulmányi adatait a Balog Zoltán miniszter által múlt pénteken benyújtott felsőoktatási törvényjavaslat szerint. A módosító nem köti feltételhez az adatkiadást, így akár a diplomások nyomon követésére is alkalmas lehet"

Sose vót még ilyen jó!

HÜLYE VAGY STEFIKE, NEM KICSIT! :)

MetzgerG 2013.04.17. 00:11:57

Ki irta ezt az iszonyatos baromsagot???????????? A hazaszeretet bmeg nem ott kezdodik, hogy abban az orszagban elsz, ahol megszuletsz!!! azert SENKI sem hazaarulo, ha elhagyja a hazajat ahhoz, hogy boldoguljon!! En is elhagytam a hazamat, es nem azert mert hazaarulo vagyok!! Hanem mert havi 100ezret kerestem diplomaval, nyelvvizsgaval egy irodaban!! Nem tudtam megelni, pedig meg gyerekem sincs.Igen 26 evesen nincs gyerekem, mert otthon nem tudtam volna soha megteremteni szamara a szukseges anyagiakat! Hat ezert!! Csapkodj magad szajba es a fejed a falba te szerencsetlen orbansegget nyalo hulye, tudatlan picsa!!

MetzgerG 2013.04.17. 00:22:39

@beflower: Jovore csak szavazni megyek haza, hogy a semmirekellok eltunjenek a kormanyrol!!

Zsolt Bőte 2013.04.17. 07:41:15

Aki ezt irta azt helybe gondolkodas nelkul fejbe lonem,fogalmazasa az helyen van ,de ahogyan latja a helyzetet az nem semmi ..Stefania kisasszony abba mwg nem gondolt bele hogy a fiatalok azert huznak el ebbol a retekbol mert szarert hugyert dolgoznak es folyamatosan atbasszak oket?miert szakadjanak meg 60ezerert ,amikor kin megkeresik az 5szoroset,ugy hogy fele annyit nem kell dolgozni..ja es uzenem hogy probaljon munkat keresni es ha talalt akkor ossza be a kis penzet, Orban seggnyaloja

?kérdőjel? 2013.04.17. 18:16:25

Kedves Stefánia úrnő!

A nagy és hatalmas Isten-császár-király Orbán Viktor is hazaáruló akkor a következő cikk alapján?
index.hu/belfold/2013/04/17/orban_fiatalkent_kulfoldre_menne/

Igen, én is külföldön élek, és pont az ilyen embereket utálom otthon amilyen Ön is. Mert egyből arra gondol hogy nyereségvágyból mennek sokan külföldre. Sajnos ismerek olyan embert aki, a családja miatt jött ki külföldre, hogy kintről tudja őket támogatni, segíteni. Akkor Ő is hazaáruló?
Vagy az a fiatal is hazaáruló amelyik kint szeretné megalapozni a jövőjét, és jó pár év után haza költözik?
Akkor Ő is hazaáruló?
Azt tudta, hogy Kossuth Lajos is emigrált? Olyannyira, hogy 1851-ben róla neveztek el egy megyét Iowa államban! Akkor ezek szerint Ő is ""ballaszt az ország nyakán, és jelen ismereteink szerint nem töltenek be semmilyen hasznos funkciót a társadalomban."?

Így elgondolkodva a jelen helyzetéről a mai Magyarországon valószínűleg gyereke nincsen, a szobájának fala tele van Orbán képével, ill. a "Békemenetből" megismert cimbik fotójából (aminek a logóját úgy másolták mint Schmitt, csak ők a lengyel Szolidaritás mozgalomtól nyúlták le). És valószínűleg Önt sem az eszéért fizetik/fizették, hanem a seggnyalásért. Mondjuk a mai Magyarországon aki valamire is szeretné vinni, annak nem elengedhetetlen a seggnyalás.

További seggnyalásokban gazdag napot Önnek!

Ph0en1x 2013.04.30. 22:06:50

Az országot eladni "kormányzás" néven nem hazaárulás? Kapitalizmus van, oda megyek, ahol többet fizetnek. Ti akartátok. A komcsi fajtámat mi?

Rommius 2013.04.30. 22:14:30

Én is kimegyek külföldre. Nem véglegesen, csak jobb megélhetést keresve. Az országunk el van baszva, ezt el kell ismerni. Nem a jelenlegi kormány baszta el, nem is az azelőtti. Igaz nem javítottak rajta, de ez már jó régen el lett baszva. Jó, oké, szép dolog szenvedni a porban meg a mocsokban, szegénységben, de nincs értelme. Verheti itt a mellét akárki hogy nagymagyar, ez az ország jobban hasonlít már inkább egy nagy fostömlőre. Ide önti a jónagy szarkupacot Nyugat-Európa, és ez később sem lesz másképp, ezen Viktorunk sem tud változtatni (már ha akar).

Ph0en1x 2013.04.30. 22:19:42

Hát, Viktorunk egy dolgon akar változtatni, mégpedig azon, hogy az embereiből szegény helyett gazdagot csináljon. Eddig burkoltan csinálta, a trafikos témával már nem is nagyon titkolják. pff.

stierd 2013.05.12. 19:07:21

Óh Stefikém!

Írásod megerősített, hogy jól döntöttem, amikor eljöttem az országból. Ezt köszönöm. Tudod, a hozzád hasonló vak, süket, értelmi fogyatékosok, valamint rézbőrű élősködő barátaink olyan keveréket alkotnak, ami elől épeszű ember menekül, vagy olyat tesz ami büntetendő. ;) Nyugi majd hazajövünk újjáépíteni, ha már a hozzád hasonló retardáltak romokba döntötték TELJESEN az országot. Jól haladtok, már nem tart soká! Addig meg inkább ne üzengess, mert egyrészt úgyis csak ballasztok voltunk (csak akkor nem értem mit nyivákolsz ilyen posztokban, ahelyett, hogy csendben örülnél) másrészt sajnos nem ütöd meg azt a szellemi szintet, hogy üzenjél nekünk.
Az meg nálam a nap poénja, hogy egy baranyai S(CH)WÁB lány osztja az észt, hogy ki az igazi MAGYAR! Ooooookos! :)

Gandhi szellemében 2013.05.16. 02:11:47

Ez a bejegyzés is kiválóan mutatja a fidesz-álláspontot.
"Lerabolunk, kifosztunk, elvesszük a munkád, de kötelességed maradni, hogy nekünk robotolj."

Rég nem volt már ennyi közmunkás, és rég nem volt már ennyire alacsony a fizetség érte.

A blogíró vajon akkor is egyetértene ezzel a pártrendszerrel, ha történetesen nem a miniszterelnökségi sajtóirodán ülne, hanem épp ők lennének a lőcs másik végén?

S az 56-os kivándorlókat minek minősítené a szerény képességű blogíró?
"aki megretten a kihívásoktól és a könnyebb utat választva külföldre menekül a jobb megélhetés reményében, az gyáva, alávaló ember"- így gondolja?

ta-lány 2014.04.07. 17:07:35

ezt valami nagy Hülye írta! :D kár hogy ezért fogyasztotta feleslegesen az áramot!

6. alabardos · http://hatodikalabardos.blog.hu 2014.07.23. 09:01:50

Hogy klasszikust idézzek:

A Kárpáthyék lánya ma kinn él Amerikába',
Van autója és New Jerseyben háza.
A Kárpáthyék lánya egy dalt dúdol magába',
És látogatóba jön Magyarországra.

És a Kárpáthyék lánya elmegy a cukrászdába,
És befizet 33 Stefániára....

Tamás Nádasi 2016.06.20. 22:09:12

Kedves stefi! Bár nem szoktam ilyen alpári lenni főleg nem fogyatékosokkal de édesanyád ravatalán jöjjön rád a cifrafosás! Béke
süti beállítások módosítása